Wordless Wednesday 3

By iha - 2/13/2013 09:34:00 PM

Assalamualaikum..

Satu lagi rabu tanpa kata yang ingin aku kongsikan untuk hari ni..
Perkara ni berlaku pada 9 Januari lepas bersamaan hari rabu..
Thanks a lot to all my dearest friends, siblings and also my bestie, mak untuk sokongan yang tak berbelah bahagi.. 


Sesiapa yang pernah jumpa aku face to face, semuaaaaa orang tahu perangai aku macam mana. Cakap sikit gelak, cakap sikit gelak, gelak sikit cakap. Orang kutuk aku pun aku gelak. Aku tak reti nak tunjuk muka sedih dan marah depan orang. Tapi sekali aku down, memang aku akan rasa diri ni terhina dan terlalu tak berguna. Waktu tu aku akan diam memanjang untuk muhasabah diri dan cuba mengelak untuk menangis. Sedih pun tak guna, buat rugi diri sendiri je. Betul tak? Ok taknak membebel lagi, nampak sangat aku tak faham konsep rabu tanpa kata.. -_-

  • Share:

You Might Also Like

3 Geng Banyak Bebel

  1. hhmmm mmg pedih jugak tu....:(

    ReplyDelete
  2. @Hatimi Tahirruddin

    Wa tak pedih cuma gerammm je.. :D

    ReplyDelete
  3. memang tersinggung hati bila orang cakap cam tu kat kita kan..lebih2 lg org yg sgt sensitif..mesti menangis punya..seribupilihan harap iha tabah..pedulikan cakap orang..tuhan sentiasa dengar kita...

    ReplyDelete